niedziela, 31 stycznia 2016

Tęczowa sałatka z ziemniaków truflowych



Rozochocona powodzeniem fioletowego puree z ziemniaków truflowych, przyrządziłam z nich też oryginalną, tęczową sałatkę. 


Pięć obranych ziemniaków ugotowałam al dente w posolonej wodzie (ok. 12 minut, trzeba sprawdzać, bo szybko się rozpadają), pokroiłam w grube plastry. Przekroiłam na pół dwie garści różnokolorowych pomidorków koktajlowych – żółtych, brązowo-zielonych, czerwonych i pomarańczowych. Posiekałam szczypiorek. Osączyłam pół szklanki ugotowanej w osolonej wodzie czerwonej fasoli. 

 
Wszystkie składniki delikatnie wymieszałam wraz z winegretem sporządzonym z pięciu łyżek oleju z pestek winogron, dwóch łyżeczek ostrej musztardy, łyżki z soku z cytryny i łyżeczki jasnego miodu. 

 Ściągawka, czyli potrzebne produkty


 Pięć ziemniaków truflowych, dwie garści różnokolorowych pomidorków koktajlowych, pęczek szczypiorku, pół szklanki gotowanej czerwonej fasoli; winegret – pięć  łyżek oleju z pestek winogron, dwie łyżeczki ostrej musztardy, łyżka z soku z cytryny i łyżeczka jasnego miodu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz