piątek, 3 kwietnia 2015

Wielkanocne życzenia.



Święta.
 

 Dwa lata temu pogoda była zgoła niewiosenna, padał gęsty śnieg, a ja - pochylona nad klawiaturą - w onieśmieleniu i radosnym oczekiwaniu wybierałam po raz pierwszy polecenie: "Opublikuj".

Wiele od tego czasu się wydarzyło. Oglądałam w zadziwieniu polskie wschody i zachodyi, wąchałam wiatr pachnący morzem, zbożem, igliwiem i skórkami jabłek, kłaniałam się macewom  na kirkutach, kapliczkom rozstajnym i krzyżom filipońskim, jechałam w przestrzeń w nocy i o przedświcie.  

No i przede wszystkim gotowałam, gotowałam. Nagotowałam w sumie niemal sto sześćdziesiąt potraw.  Od roku - tylko z wykorzystaniem roślin.

Życie smakuje. Wszystkimi sześcioma smakami, a może nawet i smakiem siódmym, niewypowiedzianym.

Dziękując za waszą życzliwą obecność, życzę z okazji nadchodzących świąt: Świętujmy życie, smakujmy życie. Z innymi, z samym sobą, ze światem. 

 


Pozdrawiam i ruszam, tym razem na zachód.

1 komentarz:

  1. Szczęśliwej drogi Kochana! I cudownych Świąt! Ania

    OdpowiedzUsuń